Strona No-name

Strona do linkowania jest całkowicie anonimowa, nie zawiera żadnych namiarów ani informacji o Lucrum, jedynie zdjęcia kalendarzy oraz ich opisy. Kontrahent ma możliwość personalizacji wyglądu własnej podstrony, zarówno pod względem kolorystyki, jak i wyświetlanych informacji

Procedura zamawiania

Kontrahent zainteresowany umieszczeniem oferty Lucrum na swojej stronie internetowej musi złożyć e-mailem zapytanie o możliwość udostępnienia „systemu linkowania”. Klient, który uzyskał zgodę od Zarządu wydawnictwa na korzystanie z ww. systemu, otrzymuje od pracownika Lucrum następujące dane:

  • Link do anonimowej strony z ofertą Lucrum (każdy z klientów otrzymuje swój własny link)
  • Nazwę użytkownika
  • Hasło startowe

Po otrzymaniu ww. informacji Klient umieszcza link na swojej stronie internetowej.

Nowości na stronie No-Name

  • Możliwość wyboru schematu kolorystycznego strony.
  • Umieszczenie własnego znaku logo.
  • Wybór akceptowanych przez Państwa form płatności.

Pozostałe cechy strony No-Name

  • Przejrzysty wygląd oraz łatwiejsza nawigacja.
  • Kalendarze 13-planszowe posiadają podgląd wszystkich miesięcy.
  • Możliwość sprzedaży w różnej formie:
    • na paczki - w tej sytuacji jedyną dostępną dla klienta sklepu jednostką zakupu jest PACZKA.
    • na sztuki - w tej sytuacji klient sklepu może kupić pojedynczy kalendarz.
    • tylko ceny - w tej sytuacji klient sklepu może jedynie oglądać ofertę i zapoznać się z cenami jakie zostały umieszczone w bazie.
  • Możliwość wyłączenia sprzedaży. W takiej sytuacji strona No-Name pełni rolę prezentacji oferty, bez podawania cen, a tym samym bez możliwości dokonywania zakupów.
  • Kolejną innowacją jest Koszyk zakupów. Chcąc wyjść na przeciw naszym klientom i ich oczekiwaniom powstał w pełni funkcjonalny system zakupów obejmujący możliwość zakupu kilku kalendarzy, modyfikacje ilości zamawianych kalendarzy oraz wysyłkę zamówienia.
  • Wyłączanie poszczególnych grup kalendarzy. Opcja ta zezwala na wyłączenie w menu pojedynczej grupy kalendarzy o ile nie handlujecie Państwo nimi.
  • Możliwa jest również zmiana kosztów transportu oraz włączanie i wyłączanie form transportu o ile nie będziemy z niektórych korzystać.
  • Klient dokonując zakupu ma możliwość wybrania rodzaju transportu oraz zdecydować o formie płatności - przelew / pobranie. Dodatkowo będzie informowany o wysokości dodatkowych kosztów zwiazanych z wybraną formą transportu i płatności.
  • Chcąc uelastycznić nasz system wprowadziliśmy nowe pole w bazie danych: "e-mail na zamówienia". Jest to adres e-mail na który będą spływały zamówienia ze strony No-Name.
  • Każde zamówienie jest wysyłane na dwa adresy e-mail: 1-do Państwa, 2-na adres klienta podany w trakcie składania zamówienia.
  • Klient ma możliwość wybrania dokumentu sprzedaży: faktura VAT / paragon.

Personalizacja sklepu

Aby dokonać zmian w konfiguracji sklepu należy wykonać następujące czynności:

  • Wejść na stronę z linkiem.
  • Kliknąć Login po lewej stronie ekranu.
  • Podać nazwę Użytkownika oraz Hasło.
    UWAGA: po pierwszym poprawnym logowaniu system wymusi na użytkowniku zmianę hasła startowego. Dzięki temu nowe hasło będzie znane jedynie właścicielowi podstrony.
  • Na otwartej w ten sposób stronie możliwe jest wprowadzenie i zmiana wszystkich parametrów sklepu
  • Po dokonaniu wszystkich zmian należy kliknąć Zapisz informacje w bazie.


Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji w polityce prywatności.